27. nov. 2016

Advents-dekoration 2016

Første søndag i advent og dekorationen er klar. Det er første år med batterilys i.... og det virker lidt forkert, men vi forsøger at mindske de luft-bårne partikler vi har herhjemme i håb og lidt mindre hosten fra os alle.
Lysene er ikke så store så de forsvant lidt i min triptrap-4-plint som jeg plejer at bruge...derfor fandt jeg 4 kaffekopper frem (vi drikker aldrig kaffe og kopperne står øverst i skabet i tilfælde af at vi en dag får kaffe drikkende gæster...). Kopperne står på en firkantet tallerken.
Pynten er gran, thuja, glimmer hjerter, hvidt bånd, træ-svampe, husløg
Bortset fra lysene er jeg meget godt tilfreds - måske skifter jeg dem ud. Og når julekassen kommer frem (= hjem fra Baljebo) så skal der kugler i sølv og hvid på tallerkenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...