18. aug. 2016

Voksi betræk

Jeg skal være tante til november. Det er Robins mindste bonus-lillesøster som skal være mor. Hun spurgte om jeg ville sy en babynest...og det vil jeg jo gerne! Men så kom jeg til at spørge om jeg måtte sy X og Y og Z og lidt mere... Det måtte jeg gerne :-)
En brugt voksi er købt som dåbsgave og så har jeg bygget et nyt betræk. Farver har de kommende forældre valgt (måske unisex fordi de håber på flere børn..?). Jeg startede for mere end 2 måneder siden, men så "døde" min ryg og når man kun kan holde til 15 minutter ad gangen ved maskinerne....så er det ikke så tiltalende at sy et voksi-betræk.... Det har taget MANGE dage....
Grå twill og grafisk printet bomuld (begge stofogstil) og mintgrøn kantebånd. Synes skisme den er blevet fin og lækker!
Så må jeg hellere få kigget på den der babynest....og alt det andet....godt der er laaaang tid til november.
....havde forresten lidt lovet mig selv ALDRIG at sy sådan et betræk igen efter de 3 sleebee'r (2 til Olivia og 1 til nogle venners lille Albert) - men NU laver jeg ikke flere.....

2 kommentarer:

  1. Åh, sådan et burde jeg vist også lave. Har du syet efter mønster eller "bare" målene på den gamle?

    SvarSlet
    Svar
    1. "Bare" målene på den gamle.....god fornøjelse....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...