29. dec. 2014

Status på årets mønster udfordring

I starten af året besluttede jeg mig for at det skulle være året hvor jeg fik udviddet mit mønster repertoire betydeligt. Derfor SKULLE jeg sy noget fra et nyt mønster HVER MÅNED. Og det har jeg gjort! Nogle måneder er det endda blevet til mere end et nyt mønster.
Det er faktisk lidt fedt at se sådan samlet. Jeg er faktisk lidt stolt af hvor mange nye mønstre jeg har fået afprøvet.

Januar
Louisa fra Companie M til Olivia med giraffer og med striber

Februar
Symagasinet nederdel til mig selv

Marts
Babybukser fra Ottobre med frøer og med vilde dyr
Babykjole fra Ottobre med påfugle

April
Marapytta kviltet jakke til voksne - min jakke, min mors jakke
Marapytta kviltet jakke til børn- Olivias jakke, Philips jakke
Tunika (eller kjole) fra Ottobre til Olivia i striber og snegle
Leggins fra Ottobre til Olivia i rød, stribet, mere stribet

Maj
Shorts fra Ottobre til Olivia med frøer

Juni
Buksedragt Donna fra Homemade til Daniel
Sommertop fra Ottobre til Olivia med ugler, påfugle, racerbiler, pingviner, sommer, elefanter og frøer.
Marapytta vingevest og nederdel til Olivia
Marapytta t-shirt med stolpe og krave (POLO) til Philip med stjerner og med flere stjerner og en ordentlig stak flere igennem resten af året.
Underbukser fra Ottobre til Olivia - ordentlig stak så kun link til de gule.

Juli
Elefant fra Stofogstil til Maja
Boxershorts til Philip. Syet en ordentlig stak og gider ærlig talt ikke linke til dem alle.....
T-shirt til Philip fra Ottobre med hajer og stjerner, brune ugler og grønne ugler
Bålkappe til Philip fra Sus Krea Hjørne
Shorts fra Ottobre til Philip med stjerner
Minikrea heldragt til Olivia

August
T-shirt til Olivia fra Ottobre. Syet med påfugle, dyr fra skoven, lilla striber, racerbiler og pingviner
Onion 2008 til mig selv. Tivoli kjolen, Stjerne kjolen, Grafik kjolen og blomster kjolen.

September
Mønster på kjole til Olivia - Onion 20047. Syet en Kanin kjole og en Halloween kjole.
Mønster på elefant hue - Mini-T. Syet en Angry Birds hue og en lego-hue
Kjole til mig selv (Onion 2044) i krøllet fløjl.

Oktober
Minion undertrøje udfra Krudtfugls mønster
Marapytta Judith kjole til mig selv
Marapytta Sienna kjole til Olivia

November
Julefrokost-kjolen

December
Makeup-pung fra Kahr Kration: Den græssede, den karnevallede, den svampede, den pigede, den dragede og den leo-plettede

Status på "mindst 1 nyt mønster hver måned i hele 2014": 30 nye mønstre! 30! 30! Det synes jeg faktisk er mega godt klaret! Og det har slet ikke været slemt :-) Sjovt at udvide din mønster-horisont og mange af mønstrene "kom helt af sig selv" på kurser. Det er dog helt sikkert ikke alle mønstrene som skal sys igen - men der var perler imellem som vil blive en del af de mønstre som jeg vender tilbage til igen og igen.

2 kommentarer:

  1. Fedt med sådan en årsoversigt. Og du er bare SÅ produktiv!

    SvarSlet
  2. Hold da op... det var godt nok fedt... du har været rigtig effektiv.
    Og faktisk ret inspirerende udfordring... måske man skulle prøve det samme. Har det med altid sy det sikre man kender og på samme tid har jeg stakke af syblade og mønstre jeg ik har fået lavet endnu

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...