19. nov. 2014

Elsa/Anna bukser i Lilla (Frost)

3. par bukser til Olivia med detaljer i stof med Frost prinsesserne på. Den her bredriflede lilla fløjl, NØJ den er lækker! Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har købt den, men har den både i den dybe mørkelilla, en lækker grå og en lidt fesen gammelrosa (den får I at se i morgen). Størrelse 104.
Lommerne er syet af den syntetiske jersey jeg også fik hjem fra USA. Der er strøget vlies bag på og så er lomerne foeret med lagenlærred....så kan stoffet godt bruges, selvom jeg er skuffet over kvaliteten.
Der er klippet et forstykke i syntet-jerseyen også...tænker at hvis resten af en tshirt er i bomuld, så kan den stadig være rar at have på? Måske? Den beslutning tager jeg nok først når den er på vej gennem maskinerne.
Bukserne! Lommer, tyrkise tittekanter, tilbagetrukne sidesømme, påsat linning, elastik ved fødderne, elastik i taljen og en lille knap-detalje (fordi Olivia sagde at hun ønskede sig stjerner ligesom på skulderen af min kjole fra julefrokosten sidste år...).

4 kommentarer:

  1. Hvilket mønster har du brugt? Det ser helt vildt godt ud med de tilbagetrukne sømme.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er blot et grundbuksemønster som jeg selv lægger sidesømmen på - og så vælger jeg bare at lægge den asymetrisk. Ca 10 cm bagud fra hvor en alm. sidesøm ligger.

      Slet
  2. De er godt nok fine, Modellen ser rigtig dejligt ud. Fed detalje at sømmen går lidt længere om bag på.


    altså skulle du få lyst til at sælge lidt af det elsa/anna stof bare sådan til et par lommer eller noget så siger du endelig til...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det bliver ikke til salg eftersom jeg kun fik 1 yard af hver stof....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...