1. maj 2012

Stræk stof

Tilbage i Marts....gosh jeg er ikke så hurtig....kom Fru Flittig med en hyggelig opfordring til at vise sit lager af stræk-stof frem..... Jeg gad ærlig talt ikke grave mig igennem skabet på det tidspunkt, men nu havde jeg et par (eller 8) projekter der skulle klippes i strækstoffer og så kunne jeg ligeså godt tage det hele frem - til oprydning og overblik. Og så skød jeg også lige billeder af det hele så jeg kan efterkomme opfordringen:
Først er der de stribede:
Så kommer de "drengede":
Og de "pigede":
De ensfarvede:
To store stykker der er tiltænkt slåom-kjoler til mig selv:
Og de sidste nye - der stadig ligger på gulvet i bryggerset og venter på at blive vasket:
Når nu det hele var fremme så blev der klippet, klippet og klippet lidt mere - 15 dele i det hele, dog ikke udelukkende i strækstoffer:
Så ved jeg hvad der skal igennem maskinerne de næste mange aftener.

1 kommentar:

  1. Hvor har du bare meget...der skal jeg vist lige have samlet noget mere sammen :-) Er helt vild med drengestoffet med trykket "It's All about me".... Så fint :-)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...