29. okt. 2012

Prøve på hængerøvs hue

Flere steder har jeg set "baggy-huer" eller "huer med attitude" og faktisk syntes at de var ret seje - så gik det op for mig at der var et mønster i et Ottobre som jeg havde i samlingen og så måtte en prøve sys! Her i huset hedder de så hængerøvs-huer.....
Det bliver simpelthen ikke meget lettere. Denne er syet i en rest jersey fra skabet (jo, jeg prøver stadig at rydde op på den hylde) og pyntet med "frihånds-grafitti" :
Den er afprøvet og godkendt af Philip, men han vil ikke fotograferes med en prøve-hue på....så model-billede må vente til jeg har syet en til....

5 kommentarer:

  1. Sikke et godt udtryk! Den prøve-hue er da mega sej med frihånds-grafitti på :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. fed hue og hvor er det fedt at i kalder det en hængerøvshue

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Jeg skal lige høre dig ad, hvilket Ottobre blad det er? Jeg har klippet ud til en hue fra et stof2000 mønster, men forklaringen er bare SÅ dårlig - eller sparsom (eller jeg er ikke helt med på hatte-synings-sprog...) så måske jeg kan finde en forklaring i det mønster i stedet.
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Så fik jeg fundet bladet frem fra bunken. Det er nummer 4/2012.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - så må jeg lige en tur på biblioteket :-)
      God dag.
      Kh Line

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...