14. okt. 2012

Min første blogland pakkeleg

Jeg har længe overvejet at deltage i en af de pakkelege som florerer i blogland...men har ikke haft modet. Af en eller anden grund synes jeg at det er sådan lidt grænseoverskridende at skulle sammensætte en pakke til en fremmed... MEN så afholdt Anette pakkeleg (du kan nå det endnu) og Anette og jeg har kendt hinanden længe. For mange år siden lavede vi nemlig spejder-kurser sammen på Bornholm - og for et par år siden genfandt vi hinanden på babyxplore.dks kreaforum og siden i blogland. Jeg fik denne pakke af Anette:
Et hyggeligt kort, en masse fint papir, bånd, klistermærker, glimmerlim og piberensere...og sjovt nok er meget af det lilla, men det er næppe et tilfælde! I pakken var der også noget som jeg vælger at opfatte som en blanding af en provokation, mobning og en udfordring:
Det er garn og en hækle-opskrift....Anette ved udemærket at jeg er en SKOVL til at hækle....men nu er der vist ingen vej udenom. Den skal jo være færdig inden jul.....eller inden jul næste år....
Denne pakke er ligeså snart posthuset åbner, på vej retur til Anette:
Og så kommer den grænseoverskridende del....De tre første kommentarer på dette indlæg får en pakke fra mig - mod at de sender en retur!

8 kommentarer:

  1. Det vil jeg gerne prøve at være med til, jeg har som dig også kigget med her i blogland når andre modtog og sendte pakker.

    SvarSlet
  2. Øv, så nåede jeg det ikke:(

    SvarSlet
  3. Mie...jeg gider godt lave 4 pakker og sende en til dig også....

    SvarSlet
  4. Du skal da udfordres på alle flyveturene :)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...