3. okt. 2012

Olivias toilettaske

Efter tasken jeg viste i går var Olivia den eneste i familien som ikke havde sin egen toilettaske (Robin har sådan en købt sag....så den snakker vi ikke mere om). Så jeg syede denne til hende:
Den er lidt mere feminin/tøset i formen end box-modellerne....tror jeg nok at jeg synes....eller også havde jeg bare lyst til at prøve en anden model. Det er tekstilvoksdug fra stof2000.
Foeret er tekstil voksdug fundet i ....var det Netto eller Rema...? Det kan jeg ikke huske.... 
Tasken er så rummelig at jeg pakkede til os alle 4 i den da vi tog på weekend i sommerskuret. Og det er lidt sjovt når stofstykkerne er i samme størrelse som Philips og min box-model. Hjørnerne tager virkelig meget plads.

1 kommentar:

  1. Super fin toilettaske, og dejligt med en stor rummelig en.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...