25. okt. 2012

Angry Birds toilettaske

Denne her måtte jeg bare lave.... Den er til en krea-bekendts søn, som er MEGET facineret af de vrede fugle:
Jeg har formidsket modellen lidt, så den har fået børnestørrelse. Det kan man fornemme på det næste billede hvor den står ved siden af min egen toilettaske:
Jeg synes den er top-sej med symærke og matchede lynlås - håber Adam også kan lide den. Hvis du selv står og skal bruge symærker med de vrede fugle...så fandt jeg dem på Amazon ved at søge på "Angry Birds Iron on"....

5 kommentarer:

  1. hvor er den bare blevet super fin :)

    SvarSlet
  2. Den er da for sej - hvor har du fået mærket fra? Min mand er helt vild med fuglene, det kunne da være skægt at lave sådan en toilettaske til ham..

    SvarSlet
  3. Mærket er som skrevet fundet på Amazon....men det er længe siden, så jeg har ikke gemt linket.

    SvarSlet
  4. Hvor er dej sej Julie, han bliver mega lykkelig, du er for sød:) tusinde tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mie (og Adam!) den er næsten på vej hjem til jer....ligger pakket på køkkenbordet og afventer at jeg en dag har fri FØR posthuset lukker.....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...