15. okt. 2012

GRØNT sportstøj

En ide inde i hovedet...kombineret med hvad skabet gemte...en aftens arbejde og vupti:

Det er en tyk æblegrøn isoli (som jeg fuldstendig har glemt hvor jeg har købt) og en rest sort isoli. Ganeret med tyrkise velour stiber. Mønsteret er "Gerd og Alex" fra homemade/Stof2000. Endnu engang må jeg konstatere at enten er Homemade mønstrene lidt mærkelige i pasformen - eller også er mine unger mærkeligt bygget...I al fald modificerede jeg vesten en hel del = lavede den længere og smallere:
 Bukserne passer sådan set meget godt:
Det sorte stykke nederst på benene er sådan set en nødløsning....der var bare slet ikke mere af det grønne stof - men det ser jo godt ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...