31. okt. 2012

Julesok

Det er da ikke for tidligt at sy det første julepynt, vel? Og da slet ikke når det er en sok, som skal hænge og provokere til at blive fyldt....Jeg har aldrig syet julesokker før - vi gør det i pakkekalendere i min familie...Men nu har jeg syet tre:


De er sådan ret ens, men med forskelle i detaljerne. Stoffet er endnu et stykke af en juledug jeg fandt i Rema for 2 jule siden og lidt rester fra sidste års jule-flagranke. Foeret er et lækkert stykke bomuld med snekrystal print - det kan foldes om og dermed blive synligt eller blot være som foer. Detaljerne er forskellige pyntebånd, knapper og rød sytråd rundt om nogle af dyrene:

Det er virkelig et hygge-nygge-projekt! Men hvad mon jeg skal med tre sokker?....Kommer de alle op at hænge? Bliver de fyldt? Bliver det overhovedet jul i år? Find selv på flere spørgsmål eller følg med i morgen..... (ok...så gik der vist lidt The Julekalender i den).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...