13. dec. 2011

Tidlig julegave til mig selv

I går kom Robin hjem fra USA - kan altså bedst lide når han er hjemme... Men rejseaktiviteten er en vigtig del af hans arbejdliv (og var det jo også af mit, dengang jeg var så heldig at have et arbejde), så det er selvfølgelig helt ok at han er afsted ind i mellem. Men det er rart at få ham hjem. Især når han har stof med hjem.....
Jeg fik sendt to pakker fra Amerikanske webshops til en af hans kollegaer som så bragte pakkerne med til konferencen og Robin legede pakæsel resten af vejen hjem. Hans søde kollega fik Guldkarameller og marcipanbrød som tak for hjælpen... Robin fik kun et kys og en glad kone ;-)

Fra bugfabric.com:
Bomuld med print og meget af det! Alle stykkerne er mellem ½ og 2 yards. Det er ikke alle stofferne hvor jeg har planerne helt klar til hvad det skal bruges til - der er jo så mange muligheder og både at vælge og vælge fra er hårdt. Sikkert er det dog at de lilla blomster og de matchende tern skal blive til sommertøj til Olivia.
Fra naturesfabric.com:
Jersey, interlock og isoli. Alle mellem 1 og 2 yards. Sneglene er fra ZNOK som faktisk er et svensk fabrikat... Men vores verden er så mærkeligt skruet sammen at det er billigere at købe det i USA - så framt man selv kan tage det med hjem og derved undgår fortoldning - end at købe det i Danmark eller Sverige....
Den sorte jersey med "It's all about me" måtte jeg bare sy noget til Philip i....synes det er lidt frækt! Spøgelserne faldt Philip for da jeg sad og surfede stof, så de måtte også med hjem og hippi-peace-stoffet har jeg længe været små lun på....
Det er sørme godt at der kun er ca. ½ år til han skal afsted igen....for jeg brugte hele hans "told frie beløb" og kunne sagtens havde købt mere skønt stof - heldigt at han ikke selv havde noget han skulle shoppe....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...