12. dec. 2011

12. December: Ståltråd og bånd

Pynt på denne måde kan laves i lige den størrelse man ønsker. Det er kraftig ståltråd (hegnstråd) formet til en figur - jeg har lavet hjerter og stjerner til vores vinduer. Formen behøver ikke at være perfekt. Faktisk synes jeg pynten bliver mest charmerende hvis figuren er lidt skæv.
Figuren omvikles med glitter-guirlander, perlekæder, bånd, stofstrimler, garn og hvad man lige synes. Mine er holdt i hvid/sølv fordi det er mine foretrukne julefarver. De på billedet viste glitter-ting er alle købt billigt i Ikea, men den type guirlander plejer at dukke op i supermarkederne i december måned.

1 kommentar:

  1. Den er bare så fin! Er så glad for du viser ringe e frem, jeg når ikke så meget i disse dage på bloggen! Men ELSKER min julekalender!!!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...