1. aug. 2011

Boys month 2011

Jeg har fået lov til at være med i Frk.Turkis' Boys Month. Derfor vil jeg den næste måned fokusere på at vise ting til drenge, men der vil nok også snige sig lidt andet ind også. Hvis du ikke vil gå glip af noget så skynd dig at blive fast læser ;-)
 Det bliver både nye ting som kommer til verden her i August og ældre ting som bare ikke har været vist på bloggen før. Krea Krumspring handler jo om syning, madlavning, leg og livet - så jeg tør godt love at der kommer noget om hjemmesyet drengetøj (op til størrelse 9 år), hjemmelavet legetøj og aktiviteter samt Philips favoriter fra køkkenet. Jeg er på ferie den første halvdel af måneden og har ikke mulighed for at være så meget online, men bare rolig - alle blog posts skeduleret til de dage er "sat over".

Her vil jeg samle links til alle månedens drenge indslag:

1. August : Intro og oversigt
2. August : Give away
3. August : Fiskespil
4. August : Modellervoks
5. August : Sættekasse
6. August : Bas t-shirts
7. August : NDSI XL Taske
8. August : Brandstation
9. August : Duplo
10. August : Hagesmække
11. August : Sækkestol
12. August : Cow Parade
13. August : Graffiti
14. August : Fint tøj
15. August : Fødselsdags kage
16. August : Dækkeservietter
17. August : Første skoledags-tøj
18. August : Drenge 20022 bukser
19. August : Philips favorit pizza
20. August : Drenge sommerferie 2011
21. August : Sidepanel bukser
22. August : Robot hånddukker
23. August : Robot fjernsyn
24. August : Drenge muleposer
25. August : Udklædning 1
26. August : Udklædning 2
27. August : Drenge perleplader
28. August : Drenge cookies
29. August : Dåsespil
30. August : Drenge Sleebee
31. August : Vinderen af give away'en

7 kommentarer:

  1. Det ser lovende ud, glæder mig:-)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn spækket august-drengeblog det bliver, glæder mig til at se alle dine fine ting :-)

    SvarSlet
  3. @ Linsens:
    Hej. Jeg synes jo at Boys Month er så fantastisk en ide fordi der oftest er fokus på pige-krea-dims...Håber der kommer lidt du kan bruge.

    @FrkTurkis:
    Tak for initiativet til MB2011!!!!!

    SvarSlet
  4. Nøj du skal da nå meget :)
    Glæder mig til at se resten :)
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Hej Julie - din "faste læsere" boks er væk eller jeg kan i hvert fald ikke se den.

    Skønne drengeting du har vist indtil videre - glæder mig tilat se resten :-)

    SvarSlet
  6. @ Micha: Hej Du! Jeg snyder jo lidt og viser nogle ting fra det sidste år som ikke har været vist på bloggen før...

    @FrkTurkis: Jeg har ikke aktiveret "faste læsere" funktionen, så det giver mening at du ikke kan finde den...sætter den måske på senere...bombom....

    SvarSlet
  7. Det er jo et krav til din GiveAway at være fast læser ;-) Men nu har du fået den på kan jeg se. Hvis du har mulighed for det så lav et billedlink under BoysMonth med din GiveAway så andre let kan finde den :-)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...