5. feb. 2013

Boomerangfugl

Philip ville have at vi alle 4 skulle være figurer fra Angry Birds til fastelavn....Det er jo ikke ligefrem HVERT år at vi voksne er klædt ud, men det er da sket, så jeg hoppede med på planen. Den første dragt som er færdig er Philips. Han ville være Boomerangfuglen:

Den er syet af lagenlærred, pladevat og pudefyld (i næbet). Dameteren på fuglens cirkel er 90 cm. Det er blot 2 "pandekager" bestående af hver 2 lag lagenlærred med pladevat imellem - syet sammen på skuldrene og i siderne.

1 kommentar:

  1. Haha, hvor er den genial! Jeg ville ønske jeg var så sej til at sy at jeg orkede sådan nogle projekter, vores drenge ville ELSKE at være Angry Birds til fastelavn. :)

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...