23. apr. 2012

Selv-forkælelse

Det er ganske velkendt at jeg ikke har et taske-gen (eller et sko-gen for den sags skyld). MEN denne her måtte jeg have:
Den er ikke så stor - der er lige plads til det mest nødvendige - men den er VIRKELIG lækker. Skindet er såååååå blødt og farverne virkelig skønne. Den sidste lillebitte detalje der overbeviste mig om at jeg ikke kunne leve uden var at den matcher min pung. Det er mit livs første ordentlige pung - altså den første der ikke er købt i et supermarked til 29,95.... og den er jeg også virkelig glad for.
Pung og taske er det Italienske mærke Mywalit - pungen har jeg købt for ca. 1 år siden på designertorvet og tasken er lige dukket op ved hjælp af DHL fra Mywalits egen webshop. Og her er så hvad jeg propper ned i tasken:
Pung, nøgler, privat tlf (den lilla), arbejds tlf, lommekniv (man er vel spejder), solbriller, hårspænde, adgangskort og nøgle til arbejdet. Hvad slæber du rundt på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...