3. apr. 2012

Påskeæg fra arbejdet

Ikke nok med at jeg har fået arbejde - (og allerde efter lidt mere end en måned elsker det!) jeg har sørme også fået et arbejde som forkæler sine ansatte med påskeæg:
De er simpelthen så fine! Så flot malet! Men hvordan pokker bruger man dem i oppyntningen? Stilen ligger et stykke fra vores andet pynt (hvilket I jo nok har en ide om hvis I læser med her...) og de er sådan liiiiidt store til at hænge på en gren....men altså de er jo fine. Tror jeg må i den lokale genbrugs og finde et par æggebægere, så kan de stå og pynte i dem et eller andet sted...

1 kommentar:

  1. Tillykke med både job og æg :).
    Ja, det er lidt svært. Jeg har stået med æggene i hånden mange gange. Synes de er SÅ smukke.
    Men ved heller ikke helt hvor jeg skulle gøre af dem hvis de var mine. De falder ligesom også et stykke ved siden af stilen i vores påskepynt. Men to fine æggebægre er da en glimrende idé!
    /maj

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...