7. apr. 2012

Glitret afhængighed

Nu er jeg igennem mine hjembringelser fra turen til LA. Jeg køber ALTID blade når jeg er i udlandet. Det er simeplthen så skønt at få fingre i ny inspiration og samtidig glimrende lufthavns- og flyunderholdning. Jeg retfærdiggør mine indkøb med at der er skåret kraftigt ned på antallet af blade der dumper ind af postkassen hver måned - var simpelthen kørt sur i div. danske bolig- og design blade. Så nu er det kun Ottobre og Syagasinet der dumper ind....og så tillader jeg mig at købe alle dem der ser spændende ud, når jeg står i en lufthavn:

Nu er disse på vej til min mor som aftager mine aflagte blade... Hvad SKAL du havde med hjem når du rejser?

2 kommentarer:

  1. Det ser bare for lækkert ud med glitrende, nye, farvestrålende blade!
    Det er så længe siden at jeg har glemt om jeg plejer at købe noget med hjem ;-)...

    SvarSlet
  2. Jeg har i ikke rejst i mange år - ikke at jeg ikke gerne ville. Men vi har mest været i sommerhuse ved vestkysten - og der er et most at jeg skal finde den ´lokale´ garnbiks og så skaljeg have en drage til at flyve med.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...