21. apr. 2012

Dyne-bo

Vores skabe bugner med håndklæder, sengetøj, ekstre dyner, ekstre hovedpuder, stof osv. Så jeg ville skabe lidt plads på hylderne. Derfor syede jeg en gulvpude/puf/dynebo:
Den måler ca. 65 cm i diameter og er 30 cm høj. Både det blomstrede stof og græs-stoffet er fra stof2000. Eneste pynt er en orange tittekant. Bunden er ensfarvet lyselilla (rest der lå i skabet og tiggede om at blive brugt) og har fået en lynlås hele vejen på tværs, så dyner og puder kan hives ud. Den rummer to dyner og to puder og ungerne har allerede indtaget den til leg og tv-kigning....og så gør farverne mig glad i låget. Inspirationen har jeg fra Glimersessens gigantiske gulvpuder.

3 kommentarer:

  1. ALT for smart!! Håber det er i orden at jeg "tyv-sjæler" din idé?? ;) Vi har et samme problem - opbevaringsplads som bliver spildt på ekstra dyner mm..
    Super fundet på altså!!

    SvarSlet
    Svar
    1. S.M.A.O.B.O.G.M.I.T.D.E. (Stjæl Med Arme Og Ben Og Gør Mine Ideer Til Dine Egne) ;-)

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...