18. apr. 2012

Hæklenåle etui

Jeg har besluttet at gen-lære at hækle...har ikke hæklet i maaaaange år og var dengang ikke ligefrem supergod...MEN med alle de fremtidige rejser til USA for at mødes med kollegaer så er det NØDVENDIGT med noget transportabelt krea - og jeg tror at hækling hamonerer bedre med flyrejser end strik.... og også med mine fingre....og eftersom man ikke skal gå ned på udstyr har jeg lagt hårdt ud med at sy et etui til min (lille) samling af hæklenåle:
Det er to slags svampestof og en stump på-kryds-og-tværs-stribet. Det gule er et lille stilehæfte til opskrifter. Hvis det er i, foldes etuiet som på det overste billede og hvis det ikke er i kan det rulles sammen, som på det nederste. Tror I at det vil fungere? Hvis ikke må jeg sy en anden model, når jeg er blevet klogere (= mere erfaren i at rejse med hækle-tøj).

3 kommentarer:

  1. Super fin idè,måske kunne Sys Fredens hæklebog være god at have med også ?,altså ikke i etuiet,men på rejserne :)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig blevet fint. Hvis du ikke vil gå ned på grej, skal du have målebånd, stoppenål, sikkerhedsnåle og synål med også :)

    SvarSlet
  3. IIhhhh - tak for de gode råd. Jeg suger dem til mig! Keep them comming!

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...