18. okt. 2011

Natbukser 1

Der er stadig sort tråd i overlockeren...så drønede lige det første par af natbukserne til Olivia igennem.
Det er henholdsvis sort bomuldsjersey og jersey med pindsvin fra StofogStil. Mønsteret har jeg selv bikset sammen ud fra et Ottobre mønster på natbukser - men ændringer var nødvendige eftersom jeg ikke ville have sidesøm og heller ikke ville have rib i benene.... De har bare løbegang og elastik forneden. Stofsammensætningen er fremkommet fordi det er rester og der var kun til et ben med pindsvin.
Så mangler jeg "kun" to par natbukser til og 4 par bukser før jeg er igennem det hele fra store-klippe-aften...
Jeg syer ikke trøje til eftersom hun sover i en body med lange ærmer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...