3. okt. 2011

Blomster-leg

Med i Horsens i weekenden havde jeg min kasse med bånd og tre små stykker plastik købt i Stofogstil. De tre plast-stykker er til at vikle stjerner - og jeg har haft dem liggende længe uden at få dem testet af.
Jeg synes godt nok at outputtet minder mere om blomster end om stjerner, men de er da meget søde. Det mindste stykke giver blomster med 3 kronblade, det mellemste med 5 og det store med 7 blade. Jeg foretrækker den miderste! Alligevel syntes jeg at selve blomsten blev for stor og klodset. På pakken med plastikstykkerne stod der "medium size" så jeg overvejede jo at jeg måtte på nettet når jeg kom hjem og finde dem i størrelse small...men så var vi jo på kreashopping og sørme om de ikke hang på en endereol i Manja i Horsens i den lille størrelse - HAPS! De grønne er de små:
Man kan godt blive lidt bidt af at sidde og vikle blomster - det er let og hyggeligt, men hvad pokker skal man bruge dem til? Her er et lille udvalg af dem jeg fik viklet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...