19. jul. 2011

Sukker med sukker på vol.4

Oven på de voldsomme sukker chock tænke jeg at det måtte kunne gøres anderledes. Lavede dejen til basic sugar cookies igen, MEN brugte kun 150 g sukker. Dejen fungerede fint alligevel. Tilsatte revet skal fra to øko appelsiner. Stak hjerter ud og bagte kagerne. Smurte dem med et tyndt lag (næsten skrabet) nutella....(istedet for at lime med æggehvide) og pyntede med hjemmelavet MMF hvor jeg havde tilsat appelsin olie (det har jeg jo fra når vi laver bolcher) til massen. Og de kager HITTER! Blandingen af appelsin og chokolade - med vægten på appelsin gør at kagerne slet ikke er så over-sukker-søde. NØJ de er gode. Tror at jeg på et tidspunkt skal lave cacao-sugar-cookies med appelsin MMF på - det må også være godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...