18. jul. 2011

Papegøje nedernel

Endnu en nederdel til mig... London-nederdelen sidder så godt at jeg måtte have en til - tænk at et nederdels-mønster kan transformere en inkarneret bukse-pige til en som engang imellem går i nederdel!
Stoffet med fugle (for ja, der er bl.a. også ænder på) er en fin bomulds kvalitet og sååååå smukt i trykket. Jeg har købt det hos patchworkgaarden. Jeg har igen foret bomuldsstoffet med mesh for at det skal være nogenlunde samme tykkelse og tyngde som denimen. Denne gang er det den sorte stonewashed denim fra Stofogstil jeg har brugt. Den er billigere end min favorit denim fra Stofsalg, men gør jobbet fint. Hoftestykket er foret med alm. sort lagenlærred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...