26. maj 2015

Tillykke mor

I dag er det min mors fødselsdag. Vi var forbi til aftensmad igår så jeg kan godt vise gaven frem.
Ønsket lød på et gult patchwork-tæppe til soveværelset. Og det fik hun så næsten. Jeg havde nemlig samlet et "kit" til hende bestående af 10 gule bomulds-stoffer, 2 meter gul fleece, 1 rulle gul tråd, gult kantebånd og kviltelim.
Tænker at gaven varer meget længere når hun selv skal lave det :-)
Det er jo hendes "skyld" at jeg kan sy - hun abejdede nemlig som håndarbejdslærer (og engelsk, gymnastik, dansk osv).
Peter Pedal stoffet er fra Joann.com, lego hovederne fra spoonflower.com, prikker og bier er fra mit skab, searsucker, gul/orange 70'er sag og flamingoerne fra Stofogstil, bladene og den grumsede er fra Stofstedet.dk og stregkoderne fra fjoelner.dk.
Det var noget af en kamp at samle 10 gule stoffer for der er ikke meget gult i forretningerne i øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...