14. maj 2015

Konfirmations hilsen

I dag er der fest i kæmpe telt (det fylder hele den lille rækkehus have) hos vores naboer. Det er den yngste af deres 2 piger som konfirmeres.
Jeg er ikke den store fan af telegrammer, selvom jeg godt ved at det er pengene indeni de unge vil have.... Jeg synes bare at et gavebord er så trist med flade kuverter på.
Og niveauet for hvad vi bruger på en hilsen til en nabo er heller ikke så højt - omkring 100 kr.
Derfor har jeg valgt (ligesom jeg gjorde til støresøster) at sy en "mini-brødkurv" og fylde lidt dullegrej i. Jeg håber at Sara får en god dag og at hun synes vores lille hilsen er hyggelig.
Der skal lige celofan om og et lille kort på og så skal den rækkes over hækken.
Det er lilla fake-skin og bomulds-leopard fyldt med det der tiltrak mit øje fra ELF hylderne i Føtex.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...