24. maj 2015

Søndags Sysler

I dag står den på noget så kedeligt som bukse-oplægning. Både Philip og jeg har fået nye spejder bukser/outdoor bukser og de skal jo lægges op....Mine fordi min formfaktor med for stor mave gør at jeg skal op i en størrelse, hvor det åbenbart en meningen at man skal have lange ben....mine ben er bare ret korte.
Philips bukser er generelt bare for store, men han synes ikke det er sjovt at få bukser i størrelse 6 år (selvom de sikkert ville passe bedre), så han har fået størrelse 9-10 år (han er jo 9 år) og så strammer vi linningen max og lægger benene 6, 5 cm op....Om noget tid kan vi så lægge første læg 3,5 cm ned og efter et længere stykke tid de sidste 3 cm. Håber at bukserne ikke er slidt op før vi når så langt.
Måske skal jeg hellige resten af dagen til andet kedeligt krea aka reperationer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...