7. nov. 2014

Panda-pude

Da jeg syede Panda-puden til fætter Villads (julegave) blev Philip VILDT misundelig....Men jeg havde faktisk 2 pandaer på lager - det ved Philip bare ikke! Så derfor har jeg syet endnu en panda-pude. Denne gang med grønne detaljer (yndlings farven) i form af tittekanter, lynlås og biller på bagsiden.
Pandaen er fra stofogstil og billerne fra IKEA for omkring 1 år siden (tidligere brugt til min svigerindes hyggetæppe).
Han har ikke set at jeg har syet den...og hvis han så glemmer at læse sin mors blog (det gør han en gang imellem, men ikke regelmæssigt), så vil det lykkes at holde denne julegave hemmelig...
50*50 cm.
 

2 kommentarer:

  1. Den er super fin. Håber den forbliver en hemmelighed indtil jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Han har i al fald ikke opdaget den endnu....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...