25. nov. 2014

Lilla nattøj

Det er ikke kun Olivias dagligdags-tøj som stumper - det gør nattøjet også! Og kigger jeg tilbage her på bloggen, så kan jeg da godt se at det faktisk er laaaaang tid siden jeg har syet nyt nattøj.
Derfor smuttede det her sæt lige gennem maskinerne. Det er de lækreste tynde bløde striber i en kombi med sjove katte (fundet hos stofsalg.dk i Ballerup).
Størrelse 104. Bukserne i en slim-fit model - jeg tog udgangspunkt i et leggins mønster. Blusen i en ekstra lang raglan model - så skiller hun ikke så let på midten - og hun synes hun har fået lov at få en natkjole..... Der er elastik både nederst i bukserne og i ærmerne, så kravler det ikke så let op når hun roder rundt i sengen.

2 kommentarer:

  1. uh... når jeg ser dit indlæg bliver jeg mindet om jeg snart skal ha lavet noget nyt nattøj til begge piger.

    Dit er rigtig fint

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes faktisk at der er noget af det hyggeliste at sy.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...