14. dec. 2013

Mulepose med øjne

Da jeg klippede Robins mulepose med TUX, så greb jeg chancen for at klippe en til Philip også. Han har en som har været et kæmpe hit - rød og med biler fra filmen Cars på. Men når man er 8 år og går i 2. klasse, så er Cars åbenbart ikke sejt længere....faktsik er muleposen en smule pinlig og barnlig, hvis man spørger Philip. Så en ny må til. Jeg har forsøgt at lave en som ikke hænger på en mode-dille, så denne holder forhåbentlig sin "coolness" lidt længere:
Den bliver pakket ind og kommer under træet - så får vi se om han bliver glad for den, men jeg tror det! Han er - ligesom mig - rimeligt glad for det grønne amerikanske stof med øjne som lyser i mørke... Det var jo også i brug da jeg syede hans tæppe. Igen har jeg lavet en stof lomme på forsiden - både fordi, den så er ligesom fars (og far er stadig mega sej) og fordi jeg tror at lommen vil hjælpe ham til at holde styr på vanter og huer.

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...