22. dec. 2013

4. søndag i advent-gave

Min sidste adventsgave....Ææææuuuuvvvvv. Men det var en super god en! Fra Sara kom en gave som jeg virkelig kunne fornemme var til mig - så meget ramte den plet:
En stor sølvfarvet pakke og indeni:
Et helt perfekt citat med udskiftelig baggrund (jeg samler på grafik i A4 format til når jeg engang har en stor bar væg) chokolde (hvis det ikke var for chokolade, var jeg nok ca. 10 kg tyndere - vi snakker om seriøs afhængighed), te (tjaaa, drikker mindst 1 liter om dagen), tape (jeg har før vist min samling, og får aldrig nok), en notes bog med klistermærker (mon den kan give ro i hovedet?) og endelig nogle fine lysestager.
Tusinde tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...