15. dec. 2013

3. søndag i advent-gave

Så blev det 3. søndag i advent. Jeg er stadig ikke juleklar - hverken med årets gaver eller alt det andet som hører sig december til. Men at få adventsgaver....nej, hvor er det hyggeligt! I dag åbner jeg min gave fra Betina - hun er en scrapper....det gad jeg så godt, men har erkendt at jeg ikke har tolmodigheden og presisionen. Derfor var jeg særlig spændt på denne gave:
Og skuffet blev jeg sørme ikke:
Det er en TOP-HYGGELIG jule-bog. Til mine egne notater, minder og opskrifter. FED idee!
Tusinde tak - og rigtigt glædelig jul.

4 kommentarer:

  1. Sådan en har jeg også fået af Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det så jeg godt - også at du allerede var begyndt at fulde i den. Det er jeg ikke nået til.

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg synes også det er en fantastisk ide.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...