21. maj 2017

Søndags Sysler

Der er knald på for tiden. Det ser ud som om vores rækkerhus er solgt - vi mangler lige et par dage på fortrydelses-fristen....men ellers er den god nok. Vi pakker og flytter så småt. Vi spartler, maler osv i det nye. Og så er det også højsæson for spejderture....
I denne weekend har jeg stået for gruppens Sov-ude-arrangement hvor Philip også deltog. Olivia har været på tur med mikro-spejderne (2 nætter). Robin og jeg har taget en af de store IKEA-ture.  Philip har været til hel-dags-rollespil. Robin og Olivia har været til søndags-klatring. Jeg har fået klaret den sidste væg i det kommende soveværelse. Og så nåede vi også en overnatning i sommerhuset incl havearbejde..... Det er jo helt vildt hvad man kan nå på en weekend - og det var ikke engang en af de lange.
Jeg skød et par billeder i sommerhuset. Solen bragede gennem træerne som alle er sprunget ud. Vi havde underlag og soveposer med på terressen (og jeg sov en nat på terressen, SKØNT) - det blæste en del men solen skinnede så dejligt. Philip hoppede i jumbo-bøgerne og Olivia i malebøgerne. Og så hyggede de sig med Philips nye Fidget spinner..... det er åbenbart det nye sort...
Naboens hunde savner os - de er vant til at vi er meget i sommerhuset - så de overvågede os ved hegnet hele tiden. Det er hyggeligt!
ELSKER sommer!

2 kommentarer:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...