10. maj 2017

Blomster bolero kjole

TAAADAAAA! Nøj hvor er jeg tilfreds! Det er min tredje bolero-kjole. Mønsteret er lavet på et Moster Lotte kursus (find hende på facebook) for lidt mere end 1 år siden. Den første bolero-kjole var den blå - og den er stadig en total favorit! Den anden var den gule kjole....den bruger jeg godt nok sjældent - er bare ikke til gul.... og så er der denne her....NØJ hvor jeg synes den er fed!
Den var på til konfirmation i sidste weekend og skal på igen til endnu en konfirmation i næste weekend.
Stoffet er en lilla viskose-jersey (stofogstil) og en mesh med broderede blomster på (det lille stofhus). Det var de blå broderede blomster som fik mig igang. De er SMUKKE og jeg er en scucker for broderede stoffer.....
Det er sådan en kjole hvor man bare er 100 % påklædt når man hiver den ud af skabet. Man skal ikke tænke over tørklæder eller andet tilbehør...så godt! Og den er mega-giga behagelig at have på - så man kan nyde den gode mad og ikke tænke på at trække maven ind :-)
I forhold til de to andre bolero kjoler, så har denne her dobbelt lag på bolerod delen - undtagen på ærmerne som er i rent mesh. Og så tilføjede jeg to læg i halskanten - fordi jeg havde LYST!
Ny yndlings - det tror jeg nok da nok!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Pia. Den skal lige på til 1 konfirmation til - derefter bliver den "hverdags" tøj og så ser du den lige pludselig :-)

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...