29. maj 2017

Fun Facts

Et par timer af min søndag blev brugt på teressen med et glas koldt hvidvin og så dukkede følgende "fun facts" op i mylderet af tanker:
- Jeg har ikke rørt min symaskine i 10 dage....
- Det tager 2 voksne og 2 børn 5,5 time at fælde et 70 år gammelt fyretræ (incl oprydning)...
- En pige på 6 år kan fylde en brændekurv med kogler på 1 time....
- Der kan være 9 flyttekasser i traileren....
- Alt mit tøj og alle mine sko kan være i 3 IKEA-poser...(tænker at jeg skal have flere kjoler...)
- At det er svært at vælge hvilke farve "min" farvede væg i krea-rummet skal have....
- At det er sejt at Philips bil blev nummer to i OAK City Rally...
- Olivia er mere opmærksom når Philip prøver at lære hende at læse end når jeg øver med hende....
- At alle IKEAs køkkenskabe ikke bruger samme type hængsler....
- Morgenmad på terrassen smager bedre end morgenmad indenfor....



1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...