4. apr. 2016

Forårs weekend i Baljebo

Det er vist lang tid siden jeg har vist billeder fra Baljebo... I weekenden var det en rigtig forårsweekend. Det hele er ved at springe ud og der står blomster alle steder blikket falder. Lørdagen stod i krea-tegn. Vi var 4. Jeg fik Christinas overlocker (købt brugt uden manual) i gang (TOTAL STOLT). Camilla fik lært at rynke og lave bla puf ærmer. Jeg lærte Pia (kreative pips) at kende og blev vældigt imponeret over hendes håndsyede patchwork.
Selv fik jeg syet et par babytæpper og klippet en 2 års fødselsdags gave.
Det var min fødselsdag fredag og jeg blev forkælet med grillet laks og dejlige gaver - et vildt fedt og TYKT liggeunderlag, en ny vintersovepose, en ny pebberkværn og piberenser "kunst".
Dejlig weekend. Flere af dem tak!

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var virkelig også en ad de hyggeligste weekender.

      Slet
  2. Tak fordi jeg måtte komme, var SÅ hyggeligt at møde dig og de andre :) glæder mig til næste gang og er vildt forelsket i Baljebo <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er super glad for at du dukkede op!

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...