20. apr. 2016

Elefantastisk tunika

Tredje del af Majas fødselsdags gave er en tunika (eller en lidt lang t-shirt....). Det er et kjole mønster fra den norske sybog Helt Speciel - sy til lille og stor som jeg har kortet af. Halsen er lavet med almindelig rib. I bogen foreslår de at bruge rib som belægning men jeg kan godt lide at man kan se ribben.
Nederste kant har fået en kraftigt strukket rullesøm - bare for at tilføje lidt mere tøset-stil. Tror også de to planlagte kjoler skal have den effekt.
Ryggen er ensfarvet petrol-blå.Kan godt lide effekten af lyserød tittekant og henholdsvis lyserød og gul rib - synes det gør tunikaen både mere tøset og mere frisk.
Den er super sød til de to par leggins.

2 kommentarer:

  1. Fin detalje med rullesømmen! Den skal jeg helt sikkert kopiere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet helt afhængig af den efter jeg gen-opdagede den...

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...