24. sep. 2014

Mini-T hue

Det er jo blevet efterår! Jeg må igang med årets huer. Tænkte at jeg skulle prøve et andet mønster på elefant huer end det jeg ellers "altid" har brugt (det gratis fra Ottobre). Derfor besluttede jeg mig for det ligeså gratis Mini-T mønster. Maj-Britts mønster er super. En kombination af en elefant hue og en halsedisse med virkelig god pasform.
Første version blev til Fætter Mikkel. Her er det Philip som står model - selvom han synes at elefant huer er for små børn.....
En rest vrede fugle og lidt turkis jersey.

4 kommentarer:

  1. Åh, ja, jeg skal også have syet huer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal også have lavet til mine egne unger...

      Slet
  2. Dejligt at du synes pasformen er i top. Jeg har justeret et par gange på mønstret. Det minder mig om at jeg selv skal igang med denne sæsons huer.

    SvarSlet
  3. Det er super Maj-Britt! Succes i første hug. Normalt tilretter jeg en masse, men det var slet ikke nødvendigt.

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...