10. sep. 2014

Mikkels første Julie bukser

I sommers havde vi bla besøg af "fætter" Mikkel. Mikkel er den smalle model og mor Bolette og jeg faldt i snak om det der med pasform til tynde børn... og jeg lovede at forsøge at bygge nogle bukser som rent faktisk sad godt på Mikkel. Nu har jeg nået at tilpasse et mønster til Mikkel og sy det første par bukser - Julie style. Lommestoffet er fra fabric.com - købt for flere år siden og den farvede stræk-twill er fra stof2000 (det er den jeg brugte til ugle-muleposerne). Masser af røde detaljer i form af tittekanter og pynte-stikninger. Det er størrelse 110 forlænget til 122 og naturligvis en modificeret Onion 20022.
Jeg håber at de er lige så street-smarte på Amager som de ville være i Ølstykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...