15. apr. 2014

Alternativt påskeæg

I dag har jeg smidt ungerne af hos min mor - de skal på mini-påskeferie (bare lige 1-2 overnatninger) og så var jeg jo i Lyngby. Derfor kørte jeg lige forbi en veninde. En veninde som for 2 uger siden fik investeret i sin første symaskine. En veninde som om max 3 uger bliver mor for første gang. En veninde som jeg havde æren af at hjælpe med at sy DET FØRSTE par babybukser sidste mandag.
Hendes påskeæg er en grøn pose proppet med krea-lækkerier - lidt fra mit eget lager og lidt nyt:
Jeg har proppet 3 stykker babyfløjl og 2 stykker flonel på mellem 0,5 og 1,5 meter i posen sammen med en sybox (som jeg ikke selv brugte fordi den er for lille, men måske god til en begynder...), 2 mønstre - et nyt Onion med en hel baby-kollektion og et brugt Minikrea (fordi hun virkelig gerne vil sy små søde kjoler) og så to kuverter fyldt med henholdsvis strygemærker (fra min egen box/samling) og en lille stak strygestof mærker fra kreabylullu.
Uhada jeg synes det er blevet et godt påskeæg!

6 kommentarer:

  1. Fantastisk gave - håber hun blev glad for den, og at hun blev hjulpet godt på vej!

    SvarSlet
  2. Nøj, et dejligt påskeæg, jeg håber, hun bliver super glad - det er da en dejlig tanke og gerning, du der har gjort:-)
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg gad da godt have sådan et æg :-) Og jeg synes det er SKØNT at få gjort flere afhængige af stof og symaskine...

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...