21. mar. 2014

Når man snart har fødselsdag...

....må man gerne skrive ønskeseddel - også selvom man faktisk ikke forventer andet end et par små-gaver. Man kan jo altid drømme. Her kommer lige 10 af de ting som står på min ønskeseddel....

Vi skal på fjorden (Roskilde) til sommer - kajakkerne skal motioneres og ungerne skal opleve glæden ved at sejle et sted hen og slå lejr. Vi mangler et kompakt letvægts telt som kan pakkes i en kajak, men stadig er stort nok til os alle 4. Vores højt elskede fjeldtelt kan godt pakkes i en kajak, men vi kan ikke længere være i det alle 4. Det her fra Wolfcamper kunne være et rigtigt godt bud:
Billedet er lånt fra da.wolfcamper.com


Havemøbler til sommerhuset i en bedre kvalitet end de plastik møbler vi overtog med huset...Jeg har forelsket mig i de her blå skønhedder:
Billedet er lånt fra Bilka.dk
En blå parasol - eller bare en parasol, for vi har ikke nogen - kunne også virkelig godt bruges ved sommerhuset:
Billedet er lånt fra jysk.dk
DRØMMER om en hængesofa som kan hænge i det store kirsebærtræ med udsigt til fjorden:
Billedet er lånt fra havehobby.dk
En pynte elefant til vindueskarmen i sommerhuset - et hvert hjem skal jo have en elefant (det mener de i al fald i Thailand og jeg har lyst til at give dem ret):
Billedet er lånt fra imerco.dk
I den retro-inspirede del af ønskesedlen har jeg en masse meter blå reb. Kikset? Måske, men også meget spejder-sejt-agtigt at flette sine egne dørmåtter:
Billedet er lånt fra bloggen inspiration&realisation
På den lidt nørdede del af ønskesedlen står der en wing-pagaj - gerne i kulfiber, men de er såååå dyre. Lækkerheden er tilgengæld helt i top:
Billedet er lånt fra kajak.dk
Det her pindsvind måtte virkelig godt dukke op i en pakke - så ville det ryge direkte op på væggen.
Pindsvinet er tegnet af Monika Petersen og billedet er lånt fra artunika.dk
Ønsker mig også en masse tyl! En pige skal have tyl! Det skal være blå, turkis og hvid tyl. Hvis jeg får tyl, så skal jeg lave store ponponer....:
Billedet er lånt fra bloggen Finurlige Finesser
Men det aller største ønske er nok endnu en symaskine. Gad virkelig godt have en coverlocker (men eftersom der allerede står 2 symaskiner på spisebordet, så må det hellere vente til vi engang får mere plads):
Billedet er lånt fra symaskine.dk

2 kommentarer:

  1. jeg havde heller ikk plads til en 3 maskine men mærkeligt som man pludselig godt kan finde pladsen... :o)

    SvarSlet
  2. Jeg kan seriøst ikke finde pladsen. Måske når Olivia bliver så gammel at hele stuen ikke længere er fyldt med legetøj....

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...