4. mar. 2014

Min marts udfordring

Eftersom vennernes "lille elefant" kommer til verden i april, så må det være et babymønster som skal være en del af min udfordring af mig selv (MINDST 1 nyt mønster om måneden i hele 2014). Jeg har valgt at tegne et par simple babybukser op. Altid har jeg syet efter et mønster i min mors mønstermappe og jeg har aldrig anet hvilken størrelse jeg ramte, så nu er det på tide at tegne et op, så jeg ved hvilken størrelse jeg syer...
Og eftersom de jo ikke er så svære, så kan de ikke tælle som et nyt mønster i min mønster udfordring, så derfor skal denne lille kjole også afprøves:
Olivia havde ikke kjole på før lang tid efter hun havde lært at gå, så jeg har aldrig syet en babykjole. Men jeg tror at vores venne vil nyde at proppe lille elefant i en kjole, så sådan 1 må jeg sy. Dog ved jeg allerede nu, at jeg kommer til at lave om på mønsteret - det er syet med smock i linien under sløjfen...det gider jeg ikke, så den effekt kommer jeg til at lave med lidt elastik.
Både bukser og kjole er Ottobre mønstre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...