23. sep. 2013

November er baby-måned

Anna opfordrer i disse dage alle sy-glade/strikke-glade/kreative mennesker til at fokusere på at producere ting til baby. Det vil jeg gerne være med til! Også selvom ingen af mine unger kan betegnes som babyer længere. En af mine aller-aller-aller bedste venner skal nemlig være far - det er sååååå stort! At det så først er helt til april... ja det må jeg jo finde mig i.
Jeg tænker at han og konen skal have en pakke med babyting i julegave... så det passer fint med at få syet lidt i november. Min udfordring bliver så at det skal være køns-neutralt... det er jeg ikke så god til, men hvis jeg rammer ved siden af, så er der nok nogen af jer som læser med, som fortæller mig det, ikke?

2 kommentarer:

  1. Det er jo et stort spm om hvad der kønsneutral - der er forskellige grænser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååhhh, Anette - det er jo lige netop derfor jeg synes det er sååå svært! Men vil rigtigt gerne sy en hel masse til dem af den årsag at deres kærlighed har været længe undervejs - og at jeg virkelig holder af dem begge! Men hva pokker? Det som ikke rammer smagen, må jo bare gives væk til anden side....

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...