9. jan. 2013

Brug fra lageret VII

Den stribede er endnu en darling....den er tyk og lækker i kvaliteten - farverne er klare og smukke og den holder i vask! Jeg har mere af den! MEN uglerne er næsten brugt op - der er et stykke tilbage på størrelse med en kængurulomme. Det er det hele. Resten af stykket har jeg klippet op til "Brug fra lageret -kollektionen". Første del er denne t-shirt:
Størrelse 98 og det vanlige Ottobre mønster. Så skal resten af de klippede ugler også bare lige gennem maskinen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle skønne ting du laver i din bfl-kollektion. Jeg er selv blevet meget inspireret til det samme, men måtte ved første projekt ud og købe lidt rib...
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også at jeg mangler rib - har kun det som kan være i en klodskasse...dog med top :-) Men der er altid en farve/nuance man mangler....

      Slet
  2. Nøj, hvor er det skønne ting, du får lavet - og mange! imponeret over, hvad du får kørt igennem symaskinen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - man når meget hvis man slukker fjernsynet. Det virker i al fald her.

      Slet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...