28. feb. 2012

UPS!

Det er jo meningen at jeg skal BRUGE AF DET JEG HAR for at skaffe lidt plads i stofskabet..... men der røg lige lidt stof i kurven i en tysk webshop (og det blev dyrt fordi de ikke tager plastikkort, så man er nødt til at betale via en overførsel - og så skal banken jo også tjene på det...)....
Men altså - jeg havde jo opdaget noget jersey som var en NØDVENDIGHED og jeg kunne ikke rigtigt finde det andre steder (forklaringen er så at det er den tyske butik som er producent af stoffet...). Er det ikke fint? Pink til Olivia og orange til Philip:
Og når nu der alligevel skulle betales både porto og gebyr til banken kunne der jo ligeså godt ryge lidt flere lækkerier i kurven....Her er det 4 print babyfløjl til tøj til Olivia:
Og så røg der også lige lidt andet fedt jersey til Olivia med (og jeg ved godt at jeg allerede havde købt Znoks snegle, men der var liiiiiiiige en "billig" rest....):
Philip mangler snart (altså om ½-1 år) både t-shirts og nattøj, så jeg måtte jo også have lidt jersey til ham:
Og så var der en bomuld med "kapow"-print som jeg med det samme fik et par ideer til nogle detaljer til Philip...:
Og det sidste stykke....det er til mig selv....tror jeg nok... det er en bomulsbatik med broderede sommerfugle - virkelig flot stof....men hvad jeg skal sy af det.....bombom....:

1 kommentar:

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...