27. sep. 2011

Sjov med sæbe

I går havde jeg en af de dage hvor det krævede en mental anstrængelse at hente Philip fra SFO...ikke fordi han er specielt anstrængende, men fordi Olivia ikke havde givet mig lov til meget søvn om natten. Jeg var derfor lettet da han på hjemvejen proklamerede at han altså ville over og lege hos en ven på vejen - det er bare lettere kun at have et barn hjemme, når nu Olivia viser sig fra sin "jeg-vil-hænge-på-min-mor-side". MEN vennen var ikke hjemme så Philip kom skuffet hjem igen...og så tog jeg mig ellers sammen!

Vi fik udført et projekt, jeg længe har villet lave med ham - malerier med sæbebobler! Jeg havde set en DIY hos Anette Lyskær og det var da nogenlunde til at gå til. Da sæbeboble malingen(grøn og rød)  var tør malede vi streger med 3D-liner (fordi det er nemt med maling på tube...) i guld, sølv, rød, hvid og sort. De blev bare SÅ FINE! Nu ligger de på køkkenbordet og pynter indtil vi finder ud af, hvad vi vil gøre yderligere ved dem:

Det var VIRKELIGT sjovt - vi grinede MEGET. Det mest besværlige var rengøringen bagefter...Philips ansigt, briller og køkkenbordet skulle have den store omgang, men det var faktisk slet ikke så slemt som frygtet.

Anbefales!!! Som børnekrea-aktivitet!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...