18. aug. 2018

Forsøg: Top

Olivia har i et år spurgt om hun ikke godt måtte få toppe ligesom de andre piger i klassen (det er så nok kun to af pigerne, som har toppe, men sådan er det jo....). I restekassen lå 25 cm i fuld bredde af den gule jersey med pipfugle på. Jeg tænkte at det kunne bruges til første top-test. Mønsteret er fra den grå af de norske sy-bøger (Helt specielt serien) og det skal godt nok tilpasses en del før det sidder som det skal...
Der er ligesom for meget stof i siderene når hun har den på og stropperne er lidt for korte. Det kræver flere forsøg. Men pigen er glad alligevel...hun har fået sin første top.
Der var også plads til et på trusser, men så var der heller ikke mere af det stof.

5 kommentarer:

  1. hvor er det fint - skal nok ende med et fint mønster ;)

    SvarSlet
  2. hej
    jeg har syet mange af disse toppe til mine piger .. og ottobre har nogle rigtig gode mønstre på dem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tip. Må tage mig sammen og bladre alle bladene igennem....

      Slet
  3. velbekom..jeg er sikker på du ikke fortryder..

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...