14. aug. 2018

Baby slå-om-trøje

Uuhhh denne her har jeg syet mange gange. Mest da mine egne unger var små. Jeg har kun mønsteret i størrelse 80 og kan ikke huske hvor jeg har tegnet det af fra, men man kan godt sjusse sig til både 74 og 86 ud fra mønsteret.
Denne her er til et lille nyt medlem af Robins familie som skal døbes til september. Der skal sys lidt mere til gaven, men noget af det skal der navn på og det er ikke blevet offentliggjort endnu...
Den tager faktisk ret lang tid at sy...det er kanterne som gør det - der er laaaangt rundt på selv en størrelse 80. Printet med pip-fuglene havde jeg kun lidt af, men kombineret med den lækre lyngfarvede kunne der alligevel blive til en hel del. Der ligger også en t-shirt og et par leggins klippet - så kalder vi det et set.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...