2. apr. 2018

40, frisk og frejdig

TILLYKKE TIL MIG! Det skarpe hjørne skulle fejres i en alt andet end kedelig kjole. Så der kom skrald på med blonder, neon, regnbue kantebånd og et fjollet print. Jeg havde en fantastisk dag (igår) med en masse skønne kvinder som fejrede mig ved at holde krea-dag hjemme hos mig (og så havde vi ikke mindre end 4 mænd i køkkenet til at varte os op med lækker mad hele dagen).
Her på bloggen fejrer jeg fødselsdag ved at vise ikke mindre end 10 kjoler som er syet det sidste år men som  IKKE har været fotografet tidligere.... så følg med de næste dage (og se bort fra mine fjollede ansigter osv - jeg bryder mig virkelig ikke om at være foran kameraet....og alle billederne er taget i dag - som er "dagen derpå"....)

3 kommentarer:

  1. Skønne dig. Der er intet er der for vildt til dig. Tak for en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Tak for en super hyggelig dag / aften. Ingen sag at runde 40 når man kan blive fejret på den måde. Din kjole var så fin, og lige dig 😊

    SvarSlet
  3. Endnu engang tillykke - var så hyggeligt at fejre dig ;) knus Pia

    SvarSlet

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...