14. okt. 2016

Havehynder

Hej. Jeg hedder Julie og jeg blogger her på KreaKrumpspring..... når altså min ryg ikke mopper mig så meget at jeg hverken kan sidde ved symaskine eller PC...

Flere har skrevet og spurgt om jeg er stoppet med KreaKrumspring - og nej, det er jeg ikke. Har bare været "fysisk udfordret". Det går fremad og lysten til at sy og blogge vender tilbage i takt med at smerterne forsvinder. Der er et stykke vej endnu men en dygtig fysioterapeut er igang med at udvirke mirakler og også med at lære mig at træne på den rigtige måde....

Tilbage til det med stoffer (og ikke de sjove smertestillende jeg har ædt alt for mange af...).
De kedelige hvide/beige/plettede havehynder er nu blevet blå!
Det er "model stræk-lagen" - altså et stykke firkantet stof med en løbegang i kanten og en snor.... Sååååå let. Men det har pyntet!
Stoffet er en bomulds+noget andet blanding og har været gardin i soveværelset - men jeg har pillet alle vores gardiner ned! På en eller anden måde er jeg "færdig" med gardiner.....nu hænger der kun mørklægnings-rullegardiner i værelserne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig gerne hvad du synes...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...